Informácie pre vás

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou FEDCORP, s.r.o., so sídlom Nižná Olšava 26, 090 32 Nižná Olšava, IČO: 36 704 920 (ďalej len "prevádzkovateľ" alebo "predávajúci") uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk (ďalej len "systém" alebo "eshop").

1.2 VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom systému www.e-skola.sk medzi predávajúcim a kupujúcim.

1.3 Právne vzťahy predávajúceho a kupujúceho výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zák. č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, ako aj ostatnými súvisiacimi legislatívnymi predpismi.

1.4 Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo využíva služby, a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ. Kupujúcim spotrebiteľom je v zmysle § 2 písm. a) zák. č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane spotrebiteľa) fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

1.5 Kupujúci odoslaním objednávky v zmysle týchto VOP potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky. Kópiu VOP a reklamačného poriadku dostane kupujúci ako prílohu potvrdenia o prijatí objednávky na zadanú emailovú adresu.

1.6 Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára dodávateľ so spotrebiteľom.

1.7 Zmluvou uzatvorenou na diaľku je zmluva medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutá a uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa najmä prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

1.8 Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov, odbor výkonu dozoru, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, tel. č.: +421 51 7721597, email: pr@soi.sk.

1.9 Vyššia moc je skutočnosť spočívajúca v mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti.

1.10 Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky elektronického obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.

1.11 Objednávku môže kupujúci zrušiť najneskôr v deň expedície objednaného tovaru zo skladu Predávajúceho, a to na telefónnom čísle +421 903 383 193 alebo  prostredníctvom emailu eshop@fedcorp.sk.

1.12 Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe kúpnej zmluvy budú riešené výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky a budú riešené  súdmi Slovenskej republiky.

1.13 Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Ak vznikne pre potrebu kupujúceho preklad textu zmluvy platí, že v prípade sporu o výklad  pojmov platí výklad zmluvy v slovenskom jazyku.

1.14 Uzavretá kúpna zmluva je Prevádzkovateľom archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím stranám.

1.15 Tieto VOP sú zobrazené na internetových stránkach elektronického obchodného domu www.e-skola.sk a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

2. Uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1 Kupujúci si môže objednať tovar ponúkaný predávajúcim prostredníctvom  elektronického obchodného domu dostupného na stránke www.e-skola.sk.

2.2 Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí, vrátane telefonického kontaktu.

2.3 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.

2.4 Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky v systéme. Predávajúcim emailom potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia a vtedy zároveň vzniká vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou FEDCORP, s.r.o..

2.5 Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob doručenia, spôsob úhrady za tovar.

2.6 Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.

2.7 Akékoľvek ponuky tovaru v internetovom obchode sú nezáväzné a predávajúci nie je povinný uzatvoriť zmluvu v súvislosti s prezentovaným tovarom.

2.8 V prípade, ak kupujúcemu nebude doručené potvrdenie o prijatí objednávky, považuje sa elektronická objednávka kupujúceho za nesprávne vyplnenú a predávajúci ju neakceptuje a nie je ňou viazaný.

2.9 Kupujúci má právo záväznú objednávku zrušiť (stornovať) bez udania dôvodu. Stornovať objednávku je možné prostredníctvom mailu alebo telefonicky. Zrušenie objednávky potvrdí predávajúci telefonicky alebo mailom bez zbytočného odkladu.

2.10 Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzatvoriť Zmluvu, a to predovšetkým s osobami, ktoré podstatným spôsobom porušili svoje povinnosti voči predávajúcemu.

2.11 Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní a na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

2.12 Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím Zmluvy, hradí kupujúci sám.

2.13 Zmluvné strany sa dohodli, že akúkoľvek ďalšiu elektronickú komunikáciu v súvislosti s právami a povinnosťami zmluvných strán vyplývajúcich zo zmluvy bude Kupujúci zasielať Predávajúcemu na emailovú adresu eshop@e-skola.sk.

2.14 Kúpna zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim je predávajúcim archivovaná po dobu najmenej jedného roka za účelom jej úspešného splnenia a plnenia si povinnosti predávajúceho vyplývajúce mu z osobitných právnych predpisov. Kúpna zmluva nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám. 

3. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

3.1 V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzatvorenej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

3.2 Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy spolu s formulárom odstúpenia od zmluvy bude kupujúcemu zaslané v potvrdení o prijatí objednávky a tým mu budú dané k dispozícii. Zároveň je uvedené poučenie a formulár dostupný na stránkach elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

3.3 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy.

3.4 Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň uvedenej lehoty.

3.5 Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Spotrebiteľ zašle tovar predávajúcemu na nasledovnú adresu: FEDCORP, s.r.o., Nižná Olšava 26, 090 32 Nižná Olšava. Tovar nie je možné zaslať na dobierku! Predávajúci odporúča zasielaný tovar poistiť.

3.6 Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.

3.7 V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je používaný a nie je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu tovaru, ktorá bola uvedená vo faktúre, alebo jej časť, ktorá už bola uhradená.

3.8 Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi uvedené platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

3.9 Upozorňujeme, že v prípade poškodenia tovaru jeho použitím si vyhradzujeme právo požadovať náhradu škody. Musíte zaplatiť len za prípadnú stratu hodnoty tovaru, ak je táto strata hodnoty spôsobená manipuláciou, ktorá nie je potrebná na preskúmanie povahy, charakteristík a fungovania tovaru.

3.10 Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitie práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 12  zákona č. 108/2000 Z.z., darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky.

3.11 V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

4. Cenové podmienky

4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Kupujúci kupuje od Predávajúceho tovar za cenu, ktorá je v čase odoslania objednávky Predávajúcemu uvedená na príslušnej stránke elektronického obchodného domu www.e-skola.sk ako kúpna cena tovaru. Cena tovaru a nákladov na jeho dopravu sú konečné. Nie sme platcami DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

4.2 Ceny poštovného a balného sú riešené v bode 5 týchto VOP.

4.3 Kupujúci má možnosť platiť v nasledovných menách: EUR.

4.4 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť cenu tovaru, v prípade zjavnej chyby v písaní. O zmene ceny predávajúci bez zbytočného odkladu kupujúceho upovedomí s tým, že objednávku buď potvrdí alebo ju zruší.

4.5 Konečná cena je sumárna cena uvádzaná v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním objednávky. Konečná cena je uvádzaná vrátane DPH, ostatných daní a poplatkov (napr. poštovné), ktoré musí kupujúci zaplatiť pre získanie tovaru. Túto cenu možno meniť iba na základe vzájomnej dohody oboch zmluvných strán.

4.6 Faktúra, ktorá zároveň slúži ako daňový doklad a dodací list, bude Kupujúcemu doručená v balíku spolu s tovarom. Faktúra slúži ako záručný list pri tovare, ktorý nemá vystavený záručný list.

4.7 Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu tovaru a náklady spojené s dodaním tovaru včas a riadne. Záväzok Kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu a náklady spojené s dodaním tovaru sa považuje za splnený okamihom pripísania finančných prostriedkov na bankový účet Predávajúceho, prípadne uhradením dobierky pri preberaní tovaru od pracovníka kuriérskej služby.

5. Poštovné a balné

5.1 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. si balné neúčtuje.

5.2 Cena dopravy je účtovaná podľa aktuálnej ponuky zverejnenej na stránkach systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

5.3 Ak nie je dohodnuté, ako ma byť vec zabalená, predávajúci vec zabalí podľa zvyklostí; ak nie sú zvyklosti, potom spôsobom potrebným pre uchovanie veci a jej ochranu. Rovnakým spôsobom zaobstará predávajúci vec pre prepravu.

6. Podmienky a možnosť platby za tovar

6.1 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane nákladov na doručenie tovaru. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť, že náklady na doručenie znáša predávajúci.

6.2 Kupujúci môže kúpnu cenu zaplatiť nasledovnými spôsobmi:

  • platba kartou online,
  • platba prevodom na základe vystavenej faktúry,
  • platba na dobierku,
  • platba v hotovosti v sídle Predávajúceho. 

6.3 Predávajúci si vyhradzuje právo ponúknuť kupujúcemu len vybrané spôsoby platby podľa vlastného uváženia a spôsoby platby kedykoľvek zmeniť.

6.4 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu dohodnutú v kúpnej zmluve v lehote splatnosti, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

6.5 Pokiaľ nebude cena za dodané výrobky uhradená v plnej výške, má predávajúci právo prerušiť ďalšie dodávky tovaru do doby, kedy bude cena uhradená.

6.6 Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

7. Dodacie podmienky

7.1 Zmluvou sa predávajúci zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nemu, a kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a zaplatí predávajúcemu cenu.

7.2 Predávajúci odovzdá kupujúcemu predmet kúpy v dohodnutom množstve, akosti a prevedení.

7.3 Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar do 30 dní od potvrdenia objednávky. Ak predávajúci nesplnil svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho vyzve, aby dodal vec v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak predávajúci nedodá vec ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

7.4 Kupujúci je povinný tovar včas a riadne prevziať. Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu, pásky, resp. pečate a prípadné poškodenie obalu tovaru alebo pásky, resp. pečate ihneď oznámiť kuriérovi. Po prevzatí tovaru je Kupujúci ďalej oprávnený skontrolovať či obsah balíka množstvom a svojou povahou zodpovedá jeho objednávke a či tovar neobsahuje zjavné vady. V prípade zistenia nesúladu dodaného tovaru s objednávkou alebo v prípade existencie zjavných vád tovaru je Kupujúci povinný túto skutočnosť oznámiť mailom na adresu eshop@e-skola.sk najneskôr do 48 hodín od prevzatia tovaru. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru si budete môcť uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

7.5 Predávajúci si splní svoju povinnosť dodať tovar kupujúcemu tým, že ho odošle prostredníctvom prepravcu na miesto dodania uvedené v Zmluve. Tovar bude dodaný prostredníctvom prepravcu na miesto dodania uvedené v Zmluve a to k hlavnému vstupnému vchodu budovy uvedenej v objednávke, pokiaľ je k nemu (hlavnému vchodu) umožnený prístup.

7.6 Predávajúci si splní svoju povinnosť dodať tovar kupujúcemu tým, že ak je to možné ho odošle prostredníctvom elektronických prostriedkov na emailovú adresu uvedenú v Zmluve alebo Objednávke.

7.7 Tovar je k dispozícii aj k osobnému odberu v sídle spoločnosti FEDCORP, s.r.o. po vzájomnej dohode.

7.8 V prípade zásahu vyššej moci či výpadku informačného systému nenesie spoločnosť FEDCORP, s.r.o. zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.

7.9 Tovar dodávame výlučne na území Slovenskej republiky.

7.10 Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

7.11 Pri prevzatí tovaru je kupujúci, alebo ním poverená osoba, povinná podpísať prevzatie tovaru, v prípade ak sa nejedná o dodanie tovaru v elektronickej podobe.

7.12 Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

8. Nadobudnutie vlastníctva

8.1 Tovar zostáva až do úplného zaplatenia kúpnej ceny zo strany kupujúceho vo vlastníctve predávajúceho.

8.2 Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.

9. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

9.1 Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR. Ako záručný list slúži nákupný doklad. Aktuálny Reklamačný poriadok predávajúceho tvorí neodeliteľnú súčasť týchto VOP.

10. Zodpovednosť za chyby systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk

10.1 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. upozorňuje, že informácie uvedené v rámci elektronického obchodného domu www.e-skola.sk sú z časti preberané aj od tretích strán, môžu obsahovať určité nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

10.2 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú správnosť ich obsahu.

10.3 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z jej vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

11. Ochrana osobných dát

11.1 Za účelom realizácie Zmluvy bude predávajúci spracúvať nevyhnutne potrebné osobné údaje kupujúceho v súlade s vnútroštátnymi právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR) a to v rozsahu a spôsobom uvedeným v Prehlásení o ochrane osobných údajov, ktoré je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.

12. Záverečné ustanovenia

12.1 Pri nákupe elektronických dokumentov sa tieto podmienky rozširujú aj o Licenčnú dohodu a podmienky používania elektronických dokumentov.

12.2 Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na stránke elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

12.3 Kupujúci pri odoslaní objednávky tovaru v rámci elektronického obchodného domu www.e-skola.sk potvrdzuje súhlas s týmito platnými VOP.

12.3 Právne vzťahy výslovne neupravené vo VOP alebo v Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, ako aj ďalšími príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

12.4 Kupujúci nie je oprávnený postúpiť alebo previesť Zmluvu alebo ktorúkoľvek jej časť alebo jednotlivé práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu predávajúceho.

12.5 Zmluvné strany sa dohodli, že všetky spory vyplývajúce zo Zmluvy alebo v súvislosti s ňou, ktoré medzi nimi vzniknú, budú prednostne riešené vzájomnou dohodou (mimosúdne urovnanie). V prípade, že medzi Zmluvnými stranami nedôjde k dohode, budú spory s konečnou platnosťou rozhodnuté vecne a miestne príslušným súdom podľa sídla žalovaného v zmysle zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v znení neskorších predpisov.

12.6 Zmluvu je možné meniť a dopĺňať len na základe písomnej dohody oboch Zmluvných strán.

12.7 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. je oprávnená kedykoľvek jednostranne zmeniť, prípadne doplniť tieto VOP. Nové aktualizované znenie VOP nahrádza predchádzajúce znenie a nadobudne platnosť dňom ich zverejnenia na stránke elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

 

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 27.08.2024.

 

Licenčná dohoda a podmienky používania elektronických dokumentov

LICENČNÁ DOHODA A PODMIENKY POUŽÍVANIA ELEKTRONICKÝCH DOKUMENTOV

Toto je dohoda medzi koncovým používateľom elektronického obsahu (ďalej len "Používateľ") a FEDCORP, s.r.o. (ďalej len "Poskytovateľ"), ktorá nadväzuje na Všeobecné obchodné podmienky Poskytovateľa a upravuje podmienky používania elektronických dokumentov (ďalej len "Elektronický obsah") poskytovaných prostredníctvom internetového obchodu www.e-skola.sk. Prosím prečítajte si túto licenčnú dohodu a podmienky používania, ako aj všetky ostatné pravidlá a informácie, ktoré sa k Elektronickému obsahu poskytovanému prostredníctvom internetového obchodu www.e-skola.sk vzťahujú (vrátane, ale nie len, pravidlá, podmienky a informácie uverejnené na stránke www.e-skola.sk). Ak nesúhlasíte s podmienkami tejto licenčnej dohody, žiadame Vás, aby ste nepristupovali k nákupu Elektronického obsahu. Zakliknutím políčka pred odoslaním objednávky na zakúpenie Elektronického obsahu prostredníctvom internetového obchodu www.e-skola.sk dávate najavo svoj súhlas s touto Licenčnou dohodou a podmienkami používania.

Sprístupnenie Elektronického obsahu

Po uhradení Poskytovateľovi platby za sprístupnenie Elektronického obsahu, ktoré si Používateľ vybral z ponuky Poskytovateľa, Poskytovateľ zašle Elektronický obsah Používateľovi na emailovú adresu uvedenú v objednávke. Od momentu odoslania Elektronického obsahu Používateľovi sa povinnosti Poskytovateľa považujú za naplnené.

Používanie elektronického obsahu

Poskytovateľ poskytuje Používateľovi nevýhradné právo prezerať a používať Elektronický obsah neobmedzene veľa krát, výlučne len pre svoje vlastné, osobné, nekomerčné použitie.

Obmedzenia

Ak nie je špecificky uvedené inak, Elektronický obsah je chránený autorským zákonom. Používateľ nemôže predávať, prenajímať, požičiavať, šíriť, distribuovať alebo iným spôsobom priraďovať práva k Elektronickému obsahu alebo akejkoľvek jeho časti akejkoľvek tretej strane.

Zákaz nelegálneho používania

Používateľ nemôže používať Elektronický obsah pre akýkoľvek protizákonný účel.

Ukončenie

Práva Používateľa vyplývajúce z tejto Dohody sú automaticky ukončené bez upozornenia, v prípade, že Používateľ nedodrží ktorékoľvek z ustanovení tejto Dohody. V prípade takéhoto ukončenia musí Používateľ ukončiť akékoľvek používanie Elektronického obsahu bez nároku na vrátenie poplatkov Používateľovi.

Oddeliteľnosť

Ak niektoré ustanovenia zmluvy nie sú celkom alebo sčasti platné alebo účinné, alebo neskôr stratia platnosť a účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení.

Zmeny a doplnenia

Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť a doplniť Dohodu na základe vlastného uváženia. Učiní tak uverejnením pozmenených podmienok na stránke www.e-skola.sk. Využívanie Elektronického obsahu Používateľom nasledujúce po zmene je považované za súhlas Používateľa so zmeneným znením Licenčnej dohody a podmienok používania.

Vyhlásenie o záruke

Používateľ berie na vedomie a súhlasí, že používa Elektronický obsah na vlastné riziko. Poskytovateľ nie je zodpovedný za prípadnú škodu, ktorá v súvislosti s používaním Elektronického obsahu Používateľovi vznikne. Elektronický obsah, alebo jeho súčasti, sú poskytované v aktuálnom stave, s prípadnými nedostatkami a bez záruky.

Kontakty

Pre komunikáciu ohľadom tejto Dohody môže Používateľ kontaktovať Poskytovateľa prostredníctvom kontaktných údajov uvedených na /ostatne/kontaktne-informacie/

Táto licenčná dohoda a podmienky používania elektronických dokumentov nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 27.08.2024.

Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamačný poriadok sa vydáva v súlade s § 18 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej aj „zákon o ochrane spotrebiteľa“). Uvedený reklamačný poriadok je aplikovateľný v rámci systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

1. Všeobecné ustanovenia

1.1 Reklamačný poriadok upravuje práva kupujúceho (spotrebiteľa) zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk (ďalej len "systém" alebo "eshop").

1.2 Reklamačný poriadok upravuje práva kupujúceho (spotrebiteľa) zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk (ďalej len "systém" alebo "eshop").

1.3 Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb., Obchodného zákonníka, zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa, zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch a týmto reklamačným poriadkom.

1.4 Predávajúci poskytuje na tovar záruku v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Pre právnické osoby a fyzické osoby - podnikateľov, je záručná doba dvanásť (12) mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim.

1.5 Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru.

1.6 Kupujúci je povinný sa zoznámiť s reklamačným poriadkom a taktiež s VOP ešte pred objednaním samotného tovaru. Objednaním tovaru od predávajúceho súhlasí s reklamačným poriadkom a tiež s VOP.

2. Prevencia

 Pri výbere tovaru je potrebné, aby zvolený typ, druh, parametre a veľkosť výrobku presne zodpovedala potrebám zákazníka. Zákazník pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania a údržby tovaru. Len tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a účelu použitia tovaru. Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru. Obzvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory, ktoré nepriaznivo ovplyvňujú plnú funkčnosť a životnosť daného výrobku (napr.  nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku k nevhodnému účelu a podobne). Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť. Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. sa snaží zákazníkom poskytovať prostredníctvom informačných materiálov dostatočné množstvo informácii potrebných k správnej starostlivosti o všetky druhy predávaného tovaru.

3. Právo zákazníka na reklamáciu

3.1 Zákazník má právo zakúpený tovar, na ktorom sa vyskytuje vada, reklamovať, a to v rámci zákonnej záručnej doby, ak nie je na tovar poskytovaná dlhšia záručná doba

3.2 Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim, t.j. tovar musí mať požadovanú, resp. právnymi predpismi stanovenú akosť, množstvo, mieru a hmotnosť a musí byť bez vád, t.j. musí zodpovedať záväzným technickým normám.

3.3 Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené jeho užívaním v rozpore s účelom používania alebo pokynmi uvedenými v návode na použitie, mechanickým poškodením, vystavením tovaru nebezpečným následkom tepelného a/alebo elektromagnetického žiarenia, pôsobením poveternostných vplyvov a vplyvov okolia (vlhkosť, prašnosť, priame slnečné žiarenie, vibrácie), mechanickým poškodením a neoprávnenými zásahmi do tovaru.

3.4 Pri tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia kúpna cena daného tovaru.

4. Lehoty na uplatnenie reklamácie

4.1 Pri potravinárskych výrobkoch podliehajúcich rýchlej skaze musia byť vady reklamované bez zbytočného odkladu, najneskôr v deň nasledujúcom po kúpe výrobku, inak práva na reklamáciu zaniknú. Pri ostatných potravinárskych výrobkoch musia byť vady reklamované v záručnej dobe uvedenej na obale (pri lehote trvanlivosti).

4.2 Pri ostatnom spotrebnom tovare sa aplikuje záručná doba v súlade s zákonnými lehotami, alebo v súlade so záručnou dobou uvedenou v záručnom liste, ak je táto záručná doba dlhšia ako zákonná záručná doba.

4.3 Doba od uplatnenia práva na reklamáciu až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. FEDCORP, s.r.o. vydá kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

5. Miesto na uplatnenie reklamácie

5.1 Reklamácia musí byť uplatnená u predávajúceho. V prípade, že tovar má v dokumentácii poskytnutej kupujúcemu uvedené servisné stredisko, môže byť reklamácia uplatnená v tomto servisnom stredisku.

5.2 Miestom reklamácie u predávajúceho je Nižná Olšava 26, 090 32 Nižná Olšava. Osobná reklamácia je možná po predchádzajúcom odsúhlasení predávajúcim.

5.3 Kupujúci môže chybný tovar na reklamáciu zaslať poštou alebo prostredníctvom prepravnej služby na adresu uvedenú v bode 5.2 tohto reklamačného poriadku.

6. Uplatnenie a vybavenie reklamácie

6.1 Pri uplatnení reklamácie je potrebné spolu s reklamovaným tovarom zaslať informácie s popisom závady, kópiu daňového dokladu, ktorý preukazuje kúpu tovaru a tým aj záruku (ak bol zákazníkovi pri kúpe výrobku vystavený záručný list, predloží tiež tento záručný list) a prípadne aj kópiu dokladu o doručení tovaru.

6.2 Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom reklamácie znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

6.3 Reklamovaný výrobok je nevyhnutné predkladať v čistom a hygienicky bezchybnom stave. O prijatí reklamácie a spôsobe jej vybavenia vystaví spoločnosť FEDCORP, s.r.o. zákazníkovi písomný doklad. Spoločnosť FEDCORP, s.r.o. je povinná vydať písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie zákazníkom.

6.4 Predávajúci má právo odmietnuť prijať tovar do reklamácie v prípadoch, kedy reklamovaný tovar alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nesplňujú základne predpoklady pre hygienicky bezpečné predanie tovaru do reklamačného procesu.

6.5 Pokiaľ kupujúci nedoručí spolu s tovarom, ktorý si želá reklamovať, aj požadované doklady, vyzve ho predávajúci emailom na doplnenie chýbajúcich údajov. Ak sa predávajúcemu nepodarí opakovane kontaktovať kupujúceho alebo kupujúci nereaguje na emailovú výzvu predávajúceho do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru predávajúcim a nedoručí chýbajúce doklady a týmto znemožní konanie, si predávajúci vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej reklamácie. Tovar, ak je to možné, bude vrátený na náklady kupujúceho späť kupujúcemu na adresu uvedenú v objednávke.

6.6 Ak spolu s požadovanými dokladmi nie je priložený tovar, ktorý je predmetom reklamácie, predávajúci si vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti a má sa za to, že kupujúci nemá v úmysle tovar reklamovať.

6.7 Predávajúci si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.

6.8 V prípade reklamácie tovaru, ktorého súčasťou alebo príslušenstvom sú pamäťové médiá je Kupujúci povinný pred reklamáciou vady tvaru informácie nachádzajúce sa na pamäťovom médiu tovaru zálohovať. Predávajúci nezodpovedá za škodu spôsobenú prípadným poškodením alebo stratou informácií, ktorá nastala na pamäťovom médiu tovaru počas odstraňovania vád tovaru.

6.9 V prípade, že oprava chybného tovaru alebo jeho výmena nie je možná, je predávajúci oprávnený pristúpiť k zrušeniu zmluvy vystavením dobropisu kupujúcemu vo výške nákupnej ceny tovaru v deň nákupu.

6.10 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dna uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

6.11 Reklamácia bude odôvodnene zamietnutá a výrobok bude kupujúcemu vrátený, pokiaľ predávajúci zistí (testovaním), že reklamovaný výrobok nie je chybný alebo nespĺňa kritéria výrobcu pre záručnú reklamáciu

6.12 Predávajúci je povinný vybaviť zaslanú reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • odovzdaním opraveného tovaru,
  • výmenou tovaru,
  • vrátením kúpnej ceny tovaru,
  • vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
  • písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
  • odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

6.13 Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

6.14 Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim FEDCORP, s.r.o., Nižná Olšava 26, 090 32 Nižná Olšava, IČO: 36 704 920 je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

7. Záverečné ustanovenia

7.1 Kupujúci je povinný poskytnúť Predávajúcemu, resp. autorizovanému servisu, bezodkladne akúkoľvek súčinnosť k overeniu existencie reklamovanej vady a k jej odstráneniu (vrátane zodpovedajúceho potrebného vyskúšania alebo demontáže tovaru).

7.2 Kupujúci si je povinný prevziať tovar zo záručnej opravy najneskôr do jedného (1) mesiaca od vyrozumenia o jej vykonaní.

7.3 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť reklamačný poriadok bez predchádzajúceho upozornenia umiestnením jeho nového znenia v rámci systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk.

Tento Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňa 27.08.2024.

 

Podmienky vrátenia tovaru

PODMIENKY VRÁTENIA TOVARU

Tovar je možné vrátiť, prípadne ho reklamovať v súlade s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom spoločnosti FEDCORP, s.r.o.. 

1. Ako postupovať, ak je doručovaný tovar poškodený?

Ak zásielka s tovarom počas preberania javí znaky poškodenia, nepreberajte ju. Ak zásielku s tovarom prevezmete a po rozbalení zásielky zistíte, že tovar je poškodený, kontaktujte nás prostredníctvom emailu, prípadne telefonicky.

2. Ako postupovať, ak chcem vrátiť zakúpený tovar?

Ak ste sa rozhodli vrátiť zakúpený produkt, postupujte takto:

  • vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy,
  • zašlite vyplnený formulár na kontaktné údaje spoločnosti FEDCORP, s.r.o. do 14 dní od prevzatia tovaru,
  • zabaľte tovar a zašlite ho na adresu sídla spoločnosti FEDCORP, s.r.o. do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Tovar nezasielajte na dobierku. Finančné prostriedky súvisiace s kúpou tovaru Vám budú zaslané v súlade s obchodnými podmienkami spoločnosti.

Máte právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch tovar vrátiť.

3. Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie zakúpeného tovaru, na ktorom sa v rámci záručnej doby vyskytne vada, je potrebné kompletný reklamovaný tovar zaslať na adresu sídla spoločnosti FEDCORP, s.r.o..

Pri uplatnení reklamácie je potrebné spolu s reklamovaným tovarom zaslať informácie s popisom závady, kópiu daňového dokladu, ktorý preukazuje kúpu tovaru, a tým aj záruku (ak bol zákazníkovi pri kúpe výrobku vystavený záručný list, predloží tiež tento záručný list) a prípadne aj kópiu dokladu o doručení tovaru.

Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom reklamácie. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom reklamácie znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.

4. Akým spôsobom Vám budú vrátené peniaze po odstúpení od zmluvy?

O prijatí odstúpenia od zmluvy a tiež o tom, že sme obdržali Vami vrátený tovar, Vás budeme informovať prostredníctvom emailu.

Ak ste platili online platbou, peniaze Vám zašleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili.

V prípade platby na dobierku je potrebné, aby ste vo formulári na odstúpenie od zmluvy uviedli Vaše bankové spojenie IBAN.

Finančné prostriedky Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od zaslania vyplneného formulára na odstúpenie od zmluvy.

5. Aká je dĺžka záručnej doby?

Štandardne má tovar pre fyzické osoby - nepodnikateľov záruku v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. Pre právnické osoby a fyzické osoby - podnikateľov je záručná doba dvanásť (12) mesiacov.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

6. Je vrátenie tovaru bezplatné?

Nie. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

7. Máte právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a na vrátenie zakúpeného tovaru?

Áno, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu, okrem prípadov uvedených nižšie. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní odo dňa, kedy ste prevzali zakúpený tovar.

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

 

Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA KUPUJÚCEHO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy v súlade s príslušnou legislatívou a Obchodnými podmienkami spoločnosti FEDCORP, s.r.o..

1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci má v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho právo odstúpiť od kúpnej zmluvy (alebo jej časti týkajúcej sa tovaru) uzatvorenej na diaľku, a to aj bez uvedenia dôvodu. Kupujúci môže takto od zmluvy odstúpiť  v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy je vylúčené v prípadoch uvedených v platných právnych predpisoch, hlavne v ustanovení § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z..

Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy zaslaním spoločnosti FEDCORP, s.r.o. (písomne alebo emailom) jednoznačne formulovaného vyhlásenia vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo vyplneného Formulára na odstúpenie od zmluvy.

Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme emailom alebo písomne.

Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám.

Všetky Vaše platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. V prípade platby na dobierku je potrebné, aby ste vo formulári na odstúpenie od zmluvy uviedli Vaše bankové spojenie IBAN.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zašle predávajúcemu bez zbytočného odkladu tovar. Uvedený tovar je potrebné zaslať najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Priniesť tovar na adresu sídla spoločnosti možno iba po predchádzajúcom telefonickom odsúhlasení.

Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s tovarom v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia.

Tovar musíte vrátiť úplný, to znamená vrátane všetkého dodaného príslušenstva, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý a vrátane originálneho obalu.

Tovar nezasielajte na dobierku. Finančné prostriedky súvisiace s kúpou tovaru Vám budú zaslané v súlade s obchodnými podmienkami spoločnosti.

Predávajúci odporúča kupujúcemu poistiť vracaný tovar. Riziko vzniku škody na vracanom tovare znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Máte právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch tovar vrátiť.

 

Súbory cookies

SÚBORY COOKIES

Za účelom zabezpečenia správneho fungovania tohto systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk sa vo Vašom zariadení ukladajú malé dátové súbory s názvom cookies. V dnešnej dobe je to bežne používaný nástroj.

Zákon hovorí, že môžeme ukladať súbory cookies na Vašom zariadení, ak sú nevyhnutné pre prevádzku systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk. Pri všetkých ostatných typoch súborov cookies potrebujeme Váš súhlas.

Čo sú cookies

Súbory cookies predstavujú malé textové súbory, ktoré môžu byť do prehliadača odosielané pri návšteve systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk  a ukladané do Vášho zariadenia. Cookies obvykle obsahujú názov webovej stránky, z ktorej pochádzajú, platnosť a hodnotu. Tieto údaje si môže systém elektronického obchodného domu www.e-skola.sk pri ďalšej návšteve opätovne načítať (ide však iba o tie, ktoré sám vytvoril). Súbory cookies, ktoré používame nepoškodzujú Váš počítač. Na stránkach elektronického obchodného domu www.e-skola.sk môžu byť použité dočasné a trvalé cookies. Dočasné sa uchovávajú vo Vašom zariadení, kým stránku neopustíte. Trvalé cookies zostávajú vo Vašom zariadení, kým neskončí ich platnosť alebo ich ručne nevymažete.

Ako používame cookies

Systém elektronického obchodného domu www.e-skola.sk používa súbory cookies na zapamätanie nastavení používateľa a lepšie prispôsobenie systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk záujmom návštevníka. Hoci cookies nie sú bezpodmienečne potrebné na fungovanie systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk, ponúkajú pri návšteve systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk vyšší komfort. Tieto súbory cookies môžete odstrániť alebo zablokovať, avšak v takom prípade niektoré funkcie tohto systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk nemusia fungovať podľa určenia. Informácie týkajúce sa súborov cookies sa nepoužívajú na to, aby Vás osobne identifikovali. Tieto súbory cookies sa nepoužívajú na iné účely ako tie, ktoré sú tu popísané.

Niektoré súbory cookies môžu zhromažďovať informácie, ktoré sú následne využité tretími stranami a ktoré napr. priamo podporujú naše reklamné aktivity - jedná sa o cookies tretích strán. Napríklad informácie o kupovaných produktoch v systéme elektronického obchodného domu www.e-skola.sk môžu byť zobrazené reklamnou agentúrou v rámci zobrazenia a prispôsobenia internetových reklamných bannerov na Vami zobrazovaných webových stránkach. Podľa týchto údajov Vás však nemožno identifikovať.

Typy cookies a účely, na ktoré sa využívajú

Technické a funkčné cookies

Uvedené cookies zabezpečujú správne fungovanie systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk (napr. pre vytvorenie zákazníckeho účtu, prihlásenie sa zákazníckeho účtu alebo pre vkladanie jednotlivých tovarov do košíka).

Analytické cookies

Uvedené cookies pomáhajú zbierať údaje o návštevnosti, vyhľadávaniach a pohybe v rámci systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk. Môžeme tak vďaka týmto cookies vylepšovať náš systém elektronického obchodného domu www.e-skola.sk. Údaje v nich sú anonymizované.  

Marketingové cookies

Uvedené cookies sa používajú na to, aby sme vedeli v rámci systému elektronického obchodného domu www.e-skola.sk zobrazovať obsah, ktorý Vás zaujíma, a tiež za účelom zobrazovania reklamy na základe Vašich záujmov. Tiež Vám na základe týchto údajov môžeme zobrazovať reklamu aj na cudzích webových stránkach, keď ju vo vzťahu k Vám považujeme za relevantnú.

Ako môžete ovplyvniť cookies

Nastavenie použitia súborov cookies je súčasťou Vášho internetového prehliadača. Väčšina internetových prehliadačov súbory cookies vo východiskovom nastavení automaticky prijíma, avšak záleží to od nastavenia Vášho internetového prehliadača. Súbory cookies možno pomocou Vášho internetového prehliadača odmietnuť alebo obmedziť ich na Vami vybrané typy.

Cookies môžete spracovávať podľa vlastných potrieb. Môžete odstrániť všetky súbory cookies, ktoré sú už uložené vo Vašom zariadení, pričom väčšina internetových prehliadačov povolí nastavenia, ktoré zabraňujú ukladaniu súborov cookies..

Kontakt na správcu webu

Pokiaľ máte otázky k vyššie uvedenej problematike cookies, obráťte sa prosím na spoločnosť Shoptet a.s., ktorá je dodávateľom a prevádzkovateľom systému použitého na týchto stránkach.

Kontaktná údaje:

Shoptet a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6

tel.: +421 948 922 444 (Pon–Pia 9–17h)
email: info@shoptet.sk

Osobné stretnutie je možné len vo vopred dohodnutom termíne.